wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wysyłki
Kontakt
  • INTERTECH Janusz PrzytockiSklep ModneFirany.plSzalejów Górny 67
    57-314 Szalejów Górny
    woj. dolnośląskie

    REGON: 020739020
    NIP: 883-167-24-27
  • E-mail:biuro@modnefirany.pl
  • Godziny działania sklepuINFOLINIA TELEFONICZNA Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 09:00 - 15:30
Systemy płatności
  • PayU
  • eserivce
  • PayPal
  • Przelewy24
  • iMoje
  • Hotpay
  • Bluemedia
  • BGŻ
Miłego dnia

Życzymy wszystkim miłego i szczęśliwego dnia.

Zasady wysyłki

Zapewniamy Państwu wybór wygodnego sposobu wysyłki. Dzięki czemu szybko i sprawnie dostarczymy do Państwa towar zamówiony w naszym sklepie internetowym.
 
 
Wszystkie towary na terenie Polski wysyłamy do Państwa przesyłką kurierską.
Przesyłka dostarczana jest do Państwa na terenie kraju za pośrednictwem kuriera zazwyczaj w następnym dniu roboczym po jej nadaniu. W przypadku Państwa nieobecności w domu kurier pozostawia awizo z informacja gdzie i kiedy przesyłkę można odebrać lub zamówić kolejne jej doręczenie.
 
Możliwe jest, że w przypadku dwukrotnej Państwa nieobecności trzecia dostawa przesyłki będzie odpłatna. W przypadku nie otrzymania przesyłki lub zawiadomienia w ciągu 7 dni od daty wysyłki prosimy o kontakt z naszym Sklepem pod adresem e-mail: biuro@modnefirany.pl lub telefonicznie. Dołożymy wszelkich starań by przesyłka jak najszybciej do Państwa dotarła.

Wysyłka zagraniczna
Przesyłka zagraniczna wysyłana jest Pocztą Polską (w przypadku towarów o szerokości/długości  do 150cm) lub firmą kurierską (w przypadku przesyłek dłuższych).
 
Możliwe jest, że w przypadku dwukrotnej Państwa nieobecności trzecia dostawa przesyłki będzie odpłatna. W przypadku nie otrzymania przesyłki lub zawiadomienia w ciągu 7 dni od daty wysyłki prosimy o kontakt z naszym Sklepem pod adresem e-mail: biuro@modnefirany.pl lub telefonicznie. Dołożymy wszelkich starań by przesyłka jak najszybciej do Państwa dotarła.

Paczki przeznaczone do wysyłki
Koszty wysyłki uzależniony jest od wagi i wymiarów towaru oraz wybranej formy wysyłki. Koszt wysyłki towarów znajdujących się w koszyku obliczany jest w czasie dodawania towarów do koszyka.

Podstawowy koszt wysyłki na terenie kraju:
 
- Przesyłka Kurierska – przedpłata na konto: 15 PLN,
 
- Przesyłka Kurierska – pobranie: 25 PLN.
 
 
Podstawowy koszt wysyłki na terenie Unii Europejskiej:

- Przesyłka Kurierska – przedpłata na konto: 67 PLN.
- Dla przesyłek zagranicznych nie ma możliwości wysyłki towaru "za pobraniem".

Podstawowy koszt wysyłki poza teren Unii Europejskiej: na indywidualne zapytanie.
 
Termin otrzymania przesyłki:
Termin otrzymania przesyłki = Czas realizacji zamówienia przez nasz Sklep + czas dostawy towaru przez przewoźnika. W przypadku zamówienia kilku towarów o rożnych czasach realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego czasu realizacji.
W przypadku, gdy z powodu dużej ilości zamówień nie możemy zrealizować całego zamówienia w jednej przesyłce, pozostałe produkty wyślemy do Państwa odrębną przesyłką, najszybciej jak to będzie możliwe. Koszty dodatkowej przesyłki ponosi nasz Sklep.

Czas realizacji zamówienia:
Wszystkie zamówienia Sklep realizuje jak najszybciej, a średni czas realizacji wynosi do 10 dni roboczych od momentu otrzymania zapłaty lub przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku wysyłki za pobraniem. Czas realizacji zależny od rodzaju zamówionego produktu i jego dostępności, jednak towar dotrze do Klienta najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymania zapłaty lub od złożenia zamówienia, w przypadku wysyłki za pobraniem. W przypadkach gdy wybrany artykuł nie będzie już dostępny, Sklep zaproponuje Klientowi produkt podobny lub niezwłocznie zwróci Klientowi zapłatę.


Czas dostawy towaru:
W przypadku 90% przesyłek nadawanych na teren Polski czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.


W przypadku przesyłek zagranicznych 90% z nich dociera do adresata do 4 dni roboczych.
 
Niestety te 10% to przypadki kiedy przewoźnik nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.
 
Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej przewoźnika. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce i etapie realizacji dostawy. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu